  • Data: 2004-06-15 09:16:30
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cafuu3$11i6$1@news.mm.pl...

    > ciezko Ci zrozumiec, ze walden ma takie polecenie sluzbowe?
    > tak odczytuje jego post

    A ja wręcz przeciwnie - że NIE miał polecenia reagować na wszystko, więc
    reaguje tylko na to, co grozi realnymi konsekwencjami. To takie uroczo
    biologiczne...

    > dziwie sie, ze mial odwage napisac to na grupie...

    Już raczej to, że mu się chciało. Cóż to za odwaga - pisać na grupę? Skoro
    można bezkarnie olewać skargi klientów instytucji w której się pracuje.

    T.