  • Data: 2009-10-07 12:16:52
    Temat: Re: Przelew CHF z CITI do GE
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hahbc7$9u2$1@opal.icpnet.pl...

    > A gdzie tak słyszałeś? Koszty banków (banku) pośredniczącego pojawiają się
    > wtedy kiedy banki pomiędzy którymi wykonujesz przelew nie są dla siebie
    > bankami korespondentami...

    Wlasnie nie pamietam kto mi to powiedzial. Koszty sa tylko tam gdzie bank
    zdecyduje sie obciazyc klienta. Bank moze miec porozumienie z korespondentem
    np. podstawie ktorego banki nie beda powieraly oplaty lub bedzie oplata
    stala ('abonamentowa').
    Najlepiej oczywiscie nie wierzyc plotkom i przetestowac. Mowimy oczywiscie o
    opcji OUR, bo dla BEN/SHA moze to sie ksztaltowac zupelnie inaczej.

    MK