  • Data: 2008-07-14 09:30:19
    Temat: Re: Przelew do China Merchants Bank (HONG KONG BRANCH)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, nawet założyłem sobie konto na PayPal, ale niestety mam tylko zwykłe
    > karty debetowe i nic z tego nie wyszło.
    >
    > Napisałem do sprzedawcy podał mi SWIFT i numer konta do przelewu, kwota
    > mała więc żadnego stresu tylko nie chcę żeby dostał za mało po
    > przewalutowaniach opłatach itp.
    >
    > boropi

    ale wiesz, ze sam przelew prawdopodobnie bedzie kosztowal wiecej niz kwota
    jaką masz zaplacic...;-/

    jezeli sam nie masz kk to moze popros o pomoc kogos kto ją ma (zaplacisz w
    pln a ktos za ciebie zaplaci kk przez PayPal)

    gdybys nie znalazl takiej osoby to napisz do mnie...postaram sie pomoc,
    czasem kupuje na eBay'u

    --
    pozdrawiam
    RobertS