  • Data: 2012-01-11 09:03:29
    Temat: Re: Przelew natychmiastowy.
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 00:38, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Jak sie zlecialo pol Polski i zaczelo przelewac setki tysiecy zlotych z
    > kart za darmo to co sie dziwisz ;)

    Troche tak, bo chyba liczyli sie z duzym zainteresowaniem i celem
    takiej 'promocji' bylo pozyskanie nowych klientow. Nalezalo tylko
    podac gorna granice np. pierwszych 1000 transakcji.
    Jeszcze bardziej mnie dziwi, ze ograniczyli kwote zasilenia z karty po
    wycofaniu sie z promocji. Moze to oznaczac tylko, ze przy pobieraniu
    takiej prowizji nie sa w stanie pokryc kosztow zmiennych, ale wtedy
    caly ten biznes w ogole sie nie oplaca. Chyba, ze ktos potrzebuje
    pralni...
    Generalnie kojarzy mi sie to bardziej z Pania Jadzia, ktora dala
    ogloszenie na Grouponie, ze bedzie sprzatac za grosz i pozniej
    narzekala na nadmierne zainteresowanie, niz z powazna firma, ktorej
    mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
    uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

    MK