eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-17 17:27:06
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: Jazz <j...@l...tvtom.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kashmiri wrote:

    > Czy została pisemnie poinformowana przez bank o zmianie nr rachunku? Bank
    > ma dowód, że poinformował ją o tym (potwierdzenie odbioru listu
    > poleconego)? Jak dla mnie to takie działania banku są niedopuszczalne. A
    > jakby operator komórkowy nagle zmienił ludziom numery komórek, nie
    > informując ich? Co wtedy z ludźmi, którzy nadal doładowują stare numery?

    Tak, została poinformowana i cały czas używała nowego nr konta. Czy list był
    ZPO tego nie wiem. To jest starsza kabieta, ot po prostu wzięła jakiś stary
    wyciąg czy umowę no i zaniosła do swojego zakładu pracy.

    Teraz nowe fakty "nowy właściciel starego konta" skontaktował się z bankiem
    i zadeklarował zwrot. A zwłoka wynikała, z tego, że przez jakiś czas nie
    było go w domu.

    --
    Jazz
    http://jazz.prv.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1