eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Data: 2008-11-18 19:31:29
    Temat: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    "Jazz" <j...@l...tvtom.pl> wrote in message
    news:3363928.UlslO5zdO6@sutek.bez.barier...
    > kashmiri wrote:
    >
    >> Czy została pisemnie poinformowana przez bank o zmianie nr rachunku? Bank
    >> ma dowód, że poinformował ją o tym (potwierdzenie odbioru listu
    >> poleconego)? Jak dla mnie to takie działania banku są niedopuszczalne. A
    >> jakby operator komórkowy nagle zmienił ludziom numery komórek, nie
    >> informując ich? Co wtedy z ludźmi, którzy nadal doładowują stare numery?
    >
    > Tak, została poinformowana i cały czas używała nowego nr konta. Czy list
    > był
    > ZPO tego nie wiem. To jest starsza kabieta, ot po prostu wzięła jakiś
    > stary
    > wyciąg czy umowę no i zaniosła do swojego zakładu pracy.
    >
    > Teraz nowe fakty "nowy właściciel starego konta" skontaktował się z
    > bankiem
    > i zadeklarował zwrot. A zwłoka wynikała, z tego, że przez jakiś czas nie
    > było go w domu.


    No to super, chociaż raz happy end :)

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1