eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić? Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew poszedł na złe konto - jak to odkręcić?
    Date: Tue, 18 Nov 2008 23:31:29 +0400
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <gfv4ij$49s$1@news.interia.pl>
    References: <1...@s...bez.barier> <gfnbrk$24j$1@news.interia.pl>
    <3...@s...bez.barier>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.240.203
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1227036062 4412 94.43.240.203 (18 Nov 2008 19:21:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Nov 2008 19:21:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.5027.908
    In-Reply-To: <3...@s...bez.barier>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.5027.908
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:462455
    [ ukryj nagłówki ]



    "Jazz" <j...@l...tvtom.pl> wrote in message
    news:3363928.UlslO5zdO6@sutek.bez.barier...
    > kashmiri wrote:
    >
    >> Czy została pisemnie poinformowana przez bank o zmianie nr rachunku? Bank
    >> ma dowód, że poinformował ją o tym (potwierdzenie odbioru listu
    >> poleconego)? Jak dla mnie to takie działania banku są niedopuszczalne. A
    >> jakby operator komórkowy nagle zmienił ludziom numery komórek, nie
    >> informując ich? Co wtedy z ludźmi, którzy nadal doładowują stare numery?
    >
    > Tak, została poinformowana i cały czas używała nowego nr konta. Czy list
    > był
    > ZPO tego nie wiem. To jest starsza kabieta, ot po prostu wzięła jakiś
    > stary
    > wyciąg czy umowę no i zaniosła do swojego zakładu pracy.
    >
    > Teraz nowe fakty "nowy właściciel starego konta" skontaktował się z
    > bankiem
    > i zadeklarował zwrot. A zwłoka wynikała, z tego, że przez jakiś czas nie
    > było go w domu.


    No to super, chociaż raz happy end :)

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1