eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew wykonany, odbiorca nie dostałRe: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
  • Data: 2003-03-21 02:39:53
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "MARIUSZ" <m...@p...pl> writes:

    > jeżeli masz potwierdzenie dokonania przelewu to już ich problem ! jeżeli oni
    > go nie dostali i nie było zwrotu na twój rachunek i do twojego banku to
    > sklep składa reklamacje w swoim banku załączając twoje potwierdzenie
    > dokonania przelewu !

    Nic z tych rzeczy. Reklamacje moze wniesc tylko "zleceniodawca" przelewu.
    To, ze to tak czasem dziala jak opisales, to glownie to, ze widzac
    "potwierdzenie" sklep znajdzie to u siebie, a jesli to naprawde zadziala
    w banku, to tylko pracownicy, ktorzy nie trzymaja sie procedur, i np.
    bezprawnie ujawniaja tajemnice bankowe :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1