eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew wykonany, odbiorca nie dostałRe: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
  • Data: 2003-03-20 07:22:42
    Temat: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Marcin Drewniak" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl...
    > Wysłałem kasę przelewem sklepowi o dość renomowanej marce, mój mBank
    > potwierdza wykonanie przelewu, a sklep twierdzi, że pieniądze wciąż nie
    > dotarły, nawet po tygodniu...
    > Jak efektywnie wyjaśnić tę sprawę?
    > Na jaką pomoc mojego banku mogę liczyć?
    > A może mogę prosić o pomoc bank odbiorcy przelewu (Raiffeisen)?


    sklepy mają to do siebie, że sprawdzają papierowe wyciągi :))
    a taki wyciąg może być opóźniony kilka tygodni

    napisz jaki to "renomowany" sklep :)

    myślę, że za kilka dni przyznają się do błędu (albo wcześniej ty
    stwierdzisz, że numer konta na który poszedł przelew to nie ten sam, który
    oni SPRAWDZAJĄ - mogli mieć np. błąd na stronie WWW)


    --
    pozdrawiam
    plusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1