    From: "Rad'ek" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z ING?
    Date: Wed, 18 Sep 2002 10:04:14 +0200

    "Gerard" <g...@z...com.pl> wrote in message news:am98f8$gse$1@news2.tpi.pl...
    > Mam pytanie: ile trwa przesłanie przelewem kwoty powiedzmy 50000 z ING do
    > Lukasa.
    > Jest coś takiego jak przelew pilny nadany w oddziale (w sumie 6zł), ale
    czy
    > rzeczywiście jest to szybsze niż zwykły przelew z inetu?

    trudne pytanie. w ing bsk szykuja sie wkrotce zmiany jakies, podobno
    transakcje skladane po 8.10 beda wysylane elixirem w dniu nastepnym (czyli w
    praktyce wszystko) wiec nie zapowiada sie ciekawie. jeszcze te cyrki z
    papierowymi wyciagami ... za duzo mnie wiaze by zmieniac bank, ale musze to
    przemyslec... (a taki byl piekny, holenderski :) )
    a tak BTW to nie wiem, czy wyplaty gotowkowej 50K nie musisz zglaszac dzien
    wczesniej, sprawdz bo skasuja Cie extra prowizja dodatkowo.

    radek