    From: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Date: Fri, 07 Oct 2011 21:43:17 +0200

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 12:23:19 -0700 (PDT), Łukasz Bujko <b...@g...com>
    wklepał(-a):

    >Witam serdecznie.
    >
    >Mam nadzieję, że znajdzie się choć jedna osoba, która mnie troszkę
    >uspokoi bo problem dla mnie jest dosyć duży, ale po kolei.
    >Pieniążki z norweskiej nordei zostały wysłane dokładnie 22 września
    >2011 roku ok 7:00 rano. Mamy dziś 7 października 2011 a pieniążki
    >jeszcze nie wróciły z powrotem do Nordei w Norwegii. Wszelkie próby
    >odszukania jakichkolwiek informacji co się z nimi dzieje graniczą z
    >cudem. Żeby było wszystko jasne to ja w tej sytuacji chciałbym
    >wiedzieć tylko gdzie one (te pieniądze) teraz mogą się podziewać i w
> [...]

    No cóż, znam podobną sytuację (tyle, że konto jest aktywne) i sprawa się ciągnie
    od 3 tygodni, a końca nie widać. Generalnie trzeba nękać ludzi w oddziale, żeby
    kontaktowali się z osobami w centrali zajmującymi się przelewami zagranicznymi
    (dobrze jest znać kwotę, nadawcę, bank nadawcy przelewu), to oni będą coś tam
    wiedzieć.
    Może to leżeć na jakimś koncie technicznym i czekać na upłynięcie terminu, w
    którym pieniądze zostaną zwrócone do nadawcy. Ale jaki to termin i jakie są
    warunki zwrotu, to musisz dowiedzieć się w oddziale.
    Najlepiej kontaktować się zawsze z tą samą osobą w oddziale, a w razie czego
    eskalować sprawę wyżej (kierownik placówki).

    --
    Sławomir Szyszło