  • Data: 2005-01-21 23:58:47
    Temat: Re: Przelew z poczty
    Od: "K.K." <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy oni to robia dalej ręcznie, że im na to całego dnia potrzeba.
    > Miałem wrażenie, że to od razu ląduje w komputerze i spokojenie na
    > następny dzień mogłoby pójść elixirem

    He he... mniej więcej od połowy 2003 roku ich systemy informatyczne są
    wzajemnie dostosowane, ale mimo to nawet obsługa ichnich rachunków (BP)
    przez pocztę wymaga podobnego czasu, czyniąc je w ten sposób mało
    atrakcyjne, więc chyba są jakieś istotne przyczyny, bo nie działali by
    celowo na swoją niekorzyść.