  • Data: 2004-07-06 15:44:26
    Temat: Re: Przelew ze zlym adresem
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > Po co ? Jak nie będziesz sprawdzał, to jest duża szansa, że bank zrobi
    > storno zanim sie zorientujesz. A zgodność numeru (czy w Twojej wersji:
    > numeru z adresem) nijak się ma do tego czy te pieniądze Ci się należą
    > czy nie.

    A w ogóle: jakie w tej chwili są prawnie dopuszczalnie powody aby bank
    zrobił storno?

    I w jakich praktycznych przykładach zdarzało się że bank zrobił storno?

    Proszę podsyłać mi na maila wszystkie przykłady przypadków kiedy bank
    zrobił storno, zrobie stronę z listą. Aha, z nazwą banku, bo różne
    mogą być praktyki, nie?

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl