  • Data: 2004-07-06 19:43:12
    Temat: Re: Przelew ze zlym adresem
    Od: "Gabi" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Prywatność.
    > Miernik

    Nie zakladaj zatem konta. Nie wychodz najlepiej na dwor - a nuz ktos cie
    rozpozna?;)
    Twoje podejscie jest conajmniej dziwne. I jak dla mnie jest tak samo
    podejrzane. Juz nawet patrzac z punktu widzenia pozniejszej
    odpowiedzialnosci prawnej na przyklad za sprzedaz zlego produktu. No bo
    pozniej jak klient ma dochodzic na przyklad swoich praw przed sadem jesli
    wyslal do ciebie przelew i nie podal twoich danych? Przeciez w kazdej chwili
    sie mozesz sie wyprzec w zywe oczy ze ty nic nie wiedziales za co ktos ci
    placi.
    Oczywiscie moze to i uogolnienie, ale powiem jedno - w zyciu bym nie wyslal
    sprzedawcy ktory chce zachowac swe dane dla siebie zlamanego grosza.
    ps. juz moze tak bardziej humorystycznie na zakonczenie - Twoja zona jesli
    ja masz wie jak sie nazywasz? Czy jeszce jej nie powiedziales... ?:))) Bo w
    takich sytuacjach moze to twoje podejscie do prywatnosci by sie przydalo..
    ahh.. coz by to bylo za zycie:))))

    Pozdrawiam:)
    Gabi