eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelewy PKO BP bez autoryzacji SMS-emRe: Przelewy PKO BP bez autoryzacji SMS-em
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feede
    r2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 12 Jun 2015 01:06:21 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy PKO BP bez autoryzacji SMS-em
    References: <5579e7df$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <mlcs5p$lsq$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mlcs5p$lsq$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <557a146f$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.108.50
    X-Trace: 1434063983 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2192 79.191.108.50:50515
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2321
    X-Received-Body-CRC: 809263073
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613707
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-06-15 o 22:47, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >> Są podstawy do przypuszczeń, że osobie która nie miała kodów
    >> jednorazowych w banku PKO BP SA i nie otrzymała nigdy jednorazowych
    >> kodów do potwierdzenia przelewów
    > Piszesz raz o zdrapkach a raz o SMSach? Czy dwa razy o zdrapkach?

    Bo jakby do danego konta były zdrapki, to można by sądzić, że wyciekły.
    Ale brak SMS-a jest na chwilę obecną raczej pewny.
    >
    >> wyprowadzono z rachunku bankowego dużą kwotę pieniędzy. Wykonano kilka
    >> przelewów na kwoty nieco poniżej 25.000 zł każdy. Numer telefonu nie
    >> został podmieniony, a przynajmniej w chwili ujawnienia fraudu był taki
    >> sam, jak poprzednio. Jakieś pomysły, na co zwrócić uwagę?
    >
    > Na konto docelowe? ;)

    Jeden - zero dla Ciebie. Mam podstawy jednak sądzić, że to droga do nikąd.
    >
    > Zakładając, że dwa razy piszesz o zdrapkach:
    >
    > jeśli klient nie miał zdrapek -- IMO bank odpowiada za
    > przelewy, chyba, że można zlecić zaufanie bezzdrapne.

    No właśnie o to pytam, czy ktoś ma jakiś pomysł.
    >
    > Zakładając, że raz piszesz o zdrapkach a raz o SMSach -- sprawa trudna...

    Jakby była prosta, to bym odwłokanie zawracał.
    >
    > -=-
    >
    > Jeśli klient był SMSowy (chyba nie może być naraz i zdrapny
    > i SMSowy) to chyba można sprawdzić u dostawców GSM, czy szły
    > SMSy z banku do klienta, czy nie szły.

    Nie wyszły, nie doszły - przynajmniej na jego numer.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1