  • Data: 2007-03-11 14:47:42
    Temat: Re: Przelewy z zagranicy? gdzie najtaniej
    Od: Robert <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moj siostrzeniec jest za granica i chcialby przelewac pieniadze z Wielkiej
    > Brytanii do Polski. Jak zrobic to najtaniej?
    wg mnie przez https://www.moneybookers.com/app/?rid=1968410
    na ich konto przelewam bezplatnie z karty maestro
    za przelew do Polski place 2,5 funta (za przelew na konto w banku lub na
    karte visa)
    Przelew jest po 2, 3 dniach na koncie w Polsce

    > 1) słyszałem o Western Union - ale oni chyba biora duże prowizje i jakas
    > procedura jest strasznie uciązliwa. Jak to działa? ile biorą prowizji?
    przelew jest teoretycznie tego lub nastepnego dnia w Polsce (zalezy od
    wybranej opcji). Przy czym w Polsce nie oznacza na twoim koncie :(

    > 2) czy istnieje obecnie mozliwość bezpłatnego przelewania pieniędzy z
    > Wielkiej brytanii do polski?
    jezeli 2 osoby posiadaja konto na moneybookers to tak ale nalezy
    pamietac, ze wyplata z tego konta nie jest bezplatna :(

    > 3) jeśli nie to które banki w Polsce biorą jak najmniejsze prowizje. Ile w
    > ogóle kosztuje teraz przelew z zagranicy?
    duzo by gadac, gdzies ostatnio czytalem ze brytyjski HSBC mial jakas
    promocje i za mniej niz ?20 mozna miec kase na polskim koncie tego
    samego dnia

    Ale wszystko zalezy jak duze przelewy sa do zrobienia

    Robert