  • Data: 2006-02-03 20:51:11
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Raiffeisen - czy ktoś to przerabiał?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:43e3bd00@news.home.net.pl...

    > Dzięki za informację, ale mi chodzi konkretnie o KK i to czy
    > faktycznie tylko jeden wyciąg im wystarczy i czy się nie okaże
    > nagle, że jeszcze zaświadczenie o zarobkach by się przydało...

    Ja przenosilem za 1 wyciag i limit +30%, ale to bylo jeszcze w starym
    roku. W kazdym razie obylo sie bez niespodzianek, wszystko szybko i
    sprawnie, tyle ze karta platna takze za pierwszy rok. Natomiast
    standardowa oferta Rajfiego to chyba 3 wyciagi i limit +20%.
    Praktycznie nie wymagaja zamykania starej karty, tylko sie smieja,
    zeby drugi raz tej samej nie przenosic jakby co :-).

    marekz