  • Data: 2006-09-03 21:59:53
    Temat: Re: Przeniesienie KK do mBanku
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:

    > I gdzie tu logika, żądanie wypowiedzenia umowy o linię kredytową jest
    > równoznaczne z koniecznością jej spłaty. Czyli najpierw powinieneś zamknąć
    > linię w Multi i ją spłacić a dopiero potem ubiegać się o limit w mBanku.
    > Byłoby fajnie jakby do nie przyznali :)))

    No nie do końca tak. Wg. nich decyzja była tuż tuż, tylko tego wypowiedzenia
    brakowało. Wypowiedzenie jest miesięczne, więc byłoby jak spłacić stary
    limit nowym. Tyle że obawiałem się że jak wypowiem stary limit, to mBankowi
    się odmieni i nagle stwierdzą że bez zaświadczenia od pracodawcy ani rusz.
    A ja jakoś nie lubię zawracać głowy księgowej.

    p. m.