eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeniesienie danych kartyRe: Przeniesienie danych karty
  • X-Received: by 2002:a05:600c:3508:b0:38b:cc1f:a99b with SMTP id
    h8-20020a05600c350800b0038bcc1fa99bmr89060wmq.197.1647883260773; Mon, 21
    Mar 2022 10:21:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.1
    28.88.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!border1.nntp.dca1.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 21 Mar 2022 18:20:14 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.7.0
    Subject: Re: Przeniesienie danych karty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <623718aa$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <62371d9f$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <6237322f$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <623774dd$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <6237a8e5$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <6237b300$0$498$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Lines: 17
    Message-ID: <6238b3cd$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.104.197
    X-Trace: 1647883213 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 452 178.43.104.197:63103
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Content-Language: pl
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662517
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-03-21 o 15:23, Krzysztof Halasa pisze:
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:
    >
    >> Nie zrozumiałeś, albo źle napisałem. W Bookingu przykładowo regulamin
    >> zezwala na odstąpienie od rezerwacji na 48 godzin przed, a jak
    >> zamówisz i wpłacisz opłatę bezpośrednio na stronie hotelu, to już nei
    >> zwracają zaliczki. Znam taki hotel w Warszawie.
    >
    > Może też być odwrotnie, oferta bezzwrotna na bookingu, a na telefon albo
    > innego emaila - przyjedź za (akurat) 3 dni i zapłać na miejscu.
    >
    >> Jest wiele hoteli, które nei korzystają z tych serwisów i można tylko
    >> tam zadzwonić, albo email napisać.
    >
    > lub fax :-)

    To i tak pewnie mail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1