    From: "sygnetmk3" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie hipotecznego z BPH
    Date: Fri, 8 Dec 2006 23:36:50 +0100

    Proponuje przejść do nas do ING ;) kredyt na spłatę w BPH marża standard 1%
    można dobrac do tego np refinansowanie jesli gotówka potrzebna. Na temat
    marży można jeszcze rozmawiać gdybym wiedział coś więcej, możliwe że byśmy
    zeszli poniżej 1%.

    Marcin Sygnowski
    Doradca ds. Bankowości Hipotecznej
    tel. 022/640-87-76, kom: 601-855-243