  • Data: 2008-08-20 19:43:28
    Temat: Re: Przeniesienie karty do BPH
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:45db.00000086.48ac5f6d@newsgate.onet.pl...

    > Witam,
    > 2 tygodnie temu w środę złożyłem w BPH wniosek o przeniesienie do nich KK.
    > Przenoszona karta była spłacana zawsze w 100% w grace period. Pani wzięła
    > 3
    > ostatnie wyciągi i zrobiła ich ksero, potem wypełniłem wniosek o KK MC.
    > Następnego dnia decyzja była pozytywna i podpisałem umowę. Nowa karta
    > przyszła
    > do mnie po 7 dniach od momentu złożenia wniosku :)
    > Poszło szybko, łatwo i bez problemów. Żeby w Multi tak było...
    > Pozdrawiam,
> [...]

    Ja po złożeniu wniosku wczoraj przez net dziś miałem telefon o wybbranej
    godzinie. Pani potwierdziła dane, zrobiła wywiad ile mam innych kart i
    kredytów, nie dało się wybrać karty platynowej ani w-s w procedurze
    przenosinowej (podobnie jak w ING), więc wybrałem jedną ze zwykłych. W ciagu
    "kilku dni" ma się ze mną skontaktować wybrany odddział o ile "decyzja
    będzie pozytywna". Dostęp internetowy jak najbardziej możliwy i bezpłatny
    pomimo tego, że KK będzie jedynym produktem w BPH.

    Co do balans transferu nie chciałem pani męczyć (bo jak zapyytalem
    topoprosiła o powtórzenie pytania,więc myślę, że byłaby skazana na
    dowiadywanie się i tak), pomęczę inną panią w oddziale. Pani z własnej
    inicjatywy poinformowała mnie, że starej karty nie muszę likwidować jeśli
    nie chcę, o ile w całości jest splacana w ramach GP (a jest). Zobaczymy jak
    z tym będzie w praktyce.

    marekz