    From: "Paweł" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie karty do BPH
    Date: Thu, 21 Aug 2008 23:24:21 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Generalnie ma ona więcej wad niż zalet. Dla mnie ważną zaletą jest
    możliwość
    > przelewĂłw z karty za 0,5% prowizji - to lepiej niĹź w Mille po zmianach
    (choć
    > oprocentowanie jest relatywnie wysokie 21,9% wobec 9,9% w Mille), czego w
    > ogóle nie ma np. w ING. Zaletą jest też dobry podgląd on-line oraz długi
    > grace-period i brak Mille-zagrań typu, że jak data spłaty wypada w
    sobbotę
    > albo niedzielę, to trzeba splacać w piątek.
    >
    > Ale do zastosowań czysto bezgotówkowych to raczej mimo wszystko słaby
> [...]

    Plusy to m.in. dobry podgląd przez net, rozbicie zakupów na raty, niezły
    program rabatowy.
    Największym minusem są koszty: roczna opłata 250 zł za Golda to bardzo dużo
    (zazwyczaj na rynku jest to 150 zł) oraz różne dodatkowe koszty typu opłata za
    mało aktywne korzystanie z KK.
    Ale co do sprawności procedury przenoszenia KK z innego banku i jej sprawności
    jestem pod wrażeniem. Tydzień od momentu złożenia wniosku w Oddziale kartę
    miałem już w domu
    Pozdrawiam,
    Paweł