  • Data: 2009-01-07 14:45:48
    Temat: Re: Przeniesienie limitu KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:feda46eb-af19-49dc-ae7f-e0da4fe7aa1e@a26g2000pr
    f.googlegroups.com...

    Jak sądzisz ,z czego wynika taka postawa banków ? Nie chcą zarabiac ?

    Nie wiem. Ogólna ostrożność, histeria? Ogólnie KK w PL było już tak samo
    łatwo dostać jak na zachodzie, a u nas jednak poziom cywilizacyjny jakby
    trochę niższy. Przy użyciu mechanizmu przenoszenia można było pomnożyć limit
    startowy przez grubo ponad 100 w ciągu kilku lat. To jednak dla banku w
    pewien sposób może być niebezpieczne, bo o ile nikt raczej nie pomyśli o
    "uciekaniu" z kwotą 5k, to przy kwocie 0,5m już jest to jakaś altternatywa.

    Żeby otworzyć limity kredytowe bank musi mieć w pewnej części zabezpieczenie
    w depozytach, może się boją, że nie zdobędą kasy? Ogólnie raczej wydaje mi
    się to wszystko bardziej efektem psychologicznym niż opartym na ekonomicznej
    kalkulacji. Teraz jest raczej nienajlepszy czas na przenoszenie na szerszą
    skalę chyba. Poparkuj to jakoś sensownie i poczekaj kilka miesięcy, aż się
    histeria skończy.

    marekz