  • Data: 2007-10-24 07:41:52
    Temat: Re: Przenoszenie do Polbanku niezadluzonej KK - Uwagi
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1193211337.686963.159890@z24g2000prh.googlegrou
    ps.com...

    > dlatego przenosi karte). Jesli komus zalezy na jak najwyzszym limicie,
    > lepiej jest zlozyc wniosek o nowa karte niz przenosic istniejaca z
    > innego banku .

    Tylko jak sobie wyobrażasz np. uzyskanie limitu 40k na podstawie
    zaświadczenia o zarobkach. A jeżeli już ktoś ma takie rzeczywiste zarobki,
    to raczej nie będzie klientem Polbanku i nie będzie się bawił w jakieś
    przenoszenie kart.... Imho to kolejna pozorowana oferta. Ja ostatnio
    przetestowałem Getin na limit 25k przy przenoszeniu (teoretycznie mają chyba
    do 70k). Odmowa. :-)

    marekz