  • Data: 2004-03-17 17:15:27
    Temat: Re: Przenoszenie kredytu
    Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:4057597b$1@news.home.net.pl...
    > Sylwi@ <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> wrote:

    Byłam w banku, własnie wróciłam ..... teraz widzę, że popełniłam błąd.
    Sprawdziło się w tym momencie powiedzenie, że mądry polak po szkodzie.

    > Możesz zamiast PKO otworzyć sobie konto w jeszcze innym banku, ale sam
    mBank
    > to trochę mało wygodnie i mało bezpiecznie (mówię oczywiście o
    > niebezpieczeństwie awarii, nie o bezpieczeństwie depozytów).

    Czy mam przez to rozumieć, że zdarzają się aż takie podbramkowe sytuacje, że
    zostanę bez dostępu do pieniędzy?
    Mówię oczywiście o awarii systemu bankowego a nie awarii mojego komputera bo
    z mojej strony zawsze gdzieś znajdę bezpieczny komputer jeżeli mój padnie.
    Zawsze miałam jedno konto w PKO BP bo ..... po co mi więcej kont na tak małe
    ilości pieniędzy. Konto jest mi potrzebne li tylko do zrobienia opłat i
    wypłat gotówkowych. Nie posiadam nadwyżek celem lokowania. Przykre ale
    prawdziwe.

    > Ja w tej chwili korzystam z Fortisa, Millennium i BGŻ. W każdym mam inne
    > usługi, z których korzystam.

    Chyba za późno wpadłam na pomysł przeczytania o czym sie mówi na tej grupie
    i podyskutowania ;-(

    > Wpływy z pensji miej tam gdzie kredyt - w razie czego łatwiej się z
    bankiem
    > rozmawia. Jeśli przed uruchomieniem kredytu w mB przeniosłaś te wpływy do
    > nich, to bardzo źle zrobiłaś.

    ..... ano właśnie tu jest błąd :-(
    Przeniosłam.

    > No to ustal dokładnie terminy i procedury w jednym i w drugim banku - z
    > naciskiem na mB, to oni jako pozyskujący klienta powinni być bardziej
    > elastyczni. PKO BP musi się teraz tylko wywiązywać z umowy, nie musi
    > natomiast iść Ci na rękę.

    PKO z uwagi na brak stałych wpłat z zakładu pracy zapewne w tym przypadku
    rozwiąże ze mną umowę po trzech miesiącach. Jeden już minął :-(

    > Jak masz w umowie: stałe wpływy, czy stałe wpływy z tytułu wynagrodzenia?
    > Jeśli to pierwsze, to zrób przelew do PKO - i po krzyku :)

    szczerze mówiąc w tej chwili nie wiem, zasugerowałam się tym, że mi tak
    dzisiaj w banku odpowiedzieli.
    Muszę poszperać i wyciągnać umowę sprzed około 15 lat. Wydaje mi się, że
    mowa była o uposażeniu ale nie jestem pewna.
    Postąpiłam pochopnie przenosząc stałe wpływy do mBanku, ale tego już nie
    odwrócę.

    --
    Do usłyszenia
    Sylwi@