  • Data: 2002-10-31 00:09:13
    Temat: Re: Przepraszam jeżeli było... pilne (dla mnie pilne...)
    Od: "Robert1" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam dylemat następującej treści: Czy takie banki jak mBank i Inteligo są
    > bankami dobrymi, czy lepsze są takie normalne jak PKO BP SA?

    Zalezy... Wszystko ma swoje plusy i minusy.

    Na plus:
    - oprocentowanie
    - oplaty

    Na minus:
    - brak mozliwosci szybkiej wplaty zeby komus wyslac natychmiast przelew jak
    brakuje srodkow na koncie
    - limity wyplat - ograniczone do limitu dziennego karty

    > I następne pytanko: Który bank (mBank czy Inteligo) jest Waszym zdaniem
    > lepszy i dlaczego?

    Pytanie typu czy lepszy Mercedes czy Bmw...

    Pozdr.,
    Piotr