eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzerwane łańcuchy dostawRe: Przerwane łańcuchy dostaw
  • X-Received: by 2002:a25:8250:: with SMTP id d16mr5324739ybn.110.1642762188188; Fri,
    21 Jan 2022 02:49:48 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:8250:: with SMTP id d16mr5324739ybn.110.1642762188188; Fri,
    21 Jan 2022 02:49:48 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out
    .google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 21 Jan 2022 02:49:48 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Przerwane łańcuchy dostaw
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 21 Jan 2022 10:49:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 76
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660931
    [ ukryj nagłówki ]

    piątek, 21 stycznia 2022 o 10:37:06 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
    > Cześć,
    > chyba już każdy słyszał o problemach z dostępem do półprzewodników, a co za tym
    idzie z produkcją samochodów. Mam wrażenie, że problem pojawia się też w bankowości.
    > Rewolucja technologiczna w bankowości z początku XXI w przyzwyczaiła mnie do
    wszystkiego w trybie instant. Przelew, decyzja kredytowa, lokata, wymiana walut,
    karta itd. Zwykle na przełomie roku robię sobie porządki w usługach finansowych, co
    powoduje m.in. pozbywanie się produktów już niepotrzebnych lub zamianę na lepsze w
    mojej opinii. W tym roku też tak postąpiłem, ponieważ po prawie 2 latach
    ograniczeniach w możliwości przemieszczania się do dowolnego miejsca na świecie
    chciałbym odbić sobie to w tym roku, zdecydowałem o upgradzie jednej z kart z
    ubezpieczeniem podróżnym na kartę z jeszcze większym ubezpieczeniem podróżnym i
    dostępem do saloników na lotniskach.
    > Wniosek i zmianę karty przeprocesowany w ciągu minut (jak lubię), karta wirtualna
    wydana po 3 dniach, ale plastiku, a w zasadzie blaszki nie widać, a mamy już 3
    tydzień. Inna karta, zamówiona w mBanku w niedzielę była w skrzynce już we wtorek,
    więc nie wygląda to na problem pandemiczny na PP.
    > Jak długo, maksymalnie, czekaliście na dostawę karty?

    Hmm, a co to za bank i karta? Szczególnie intrygująca jest ta "blaszka" - no chyba że
    chodzi o metalową.
    Taki wypas przychodzi zwykłą pocztą? Przecież nawet platyny santander wysyła
    kurierem, są pojutrze.
    W banku pytałeś, co się dzieje?
    Choć jak widać nierychliwy, karta wirtualna po 3 dniach - śmiech na sali ;>
    Chyba że po prostu dopiero po trzech dniach zechciałeś ją mieć.

    Z metalem to może być problem z produkcja, to jednak nie plastiki, gdzie bank ma
    zapas blankietów.
    Chyba że okolicznościowe - np. coś jest na rzeczy, bo mBąk w tym roku dopiero od 10
    stycznia wydaje debetówki WOŚP. a zwykle było to już w grudniu - chyba nawet w
    zeszłym roku, gdy final też był na koniec stycznia OIDP.

    mBąk też jest śmieszno żałosny w rysowaniu paska w apce (a może i w ST) - i
    zaznaczania na nim "karta zamówiona", "krta wysłana" (no na to jeszcze może mieć
    jakiś wpływ) oraz "karta dostarczona" - tutaj to jest kompletne wannabe (to chyba
    inteligo mi napisało, że poczta polska "ma obowiązek dostarczyć list w ciągu 5 dni i
    wtedy przyjmujemy, że doszedł" - i od tej daty biegnie np. okres wypowiedzenia).
    orkiestrową dostałem teraz w piątek, przy zamówieniu w poniedziałek (pierwszego
    możliwego dnia).
    Ale było kiedyś tak raz czy dwa, że rzeczywiście karta z mBąka zwykłą pocztą przyszła
    na drugi dzień od zamówienia.

    Maksymalnie to trudno określić, nie pamiętam czekania dłużej niż tydzień - no chyba
    że przyjmiemy karty zgubione przez pocztę - zdarzyło się akurat przy wysłaniu
    poleconym - i nawet bankowi nie udało się od poczty uzyskać informacji, co się z tą
    przesyłką stało...

    Chyba że kiedyś citek - od rozmowy z "konsultantem" do karty minął chyba miesiąc - a
    że "konsultant" sam zadzwonił, to już myślałem, że się nabrałem na jakiś scam - ale
    to citek się sam zatkał.

    Za to palmę najszybszej kredytówki dzierżył przez jakiś czas eurobank - od wniosku w
    oddziale do zapłacenia minął tydzień.
    Potem jednak była kredytówka w "punkcie" bnp paribas - wydawana na miejscu - od
    "dzień dobry" do zapłacenia (w obi obok) 45 minut ;>
    Więc już platyna z santandera przychodząca kurierem 2 dni po "kliku" nie miała szans.
    Oczywiście PIN do niej (tzn. do dodatkowych - ale dodatkowa też wysyłąna kurierem)
    przysyłają zwykłą pocztą, idzie jakiś tydzień...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1