eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys. › Re: Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
  • Data: 2014-05-23 09:12:36
    Temat: Re: Przestroga - mieli na lokacie 30 tys. - zostalo im 2 tys.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA3361222E8DA6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Sposób namawiania, niedopowiadania, przeinaczania, wreszcie obiecywania
    > jest niesamowity.

    Wczoraj jakiś gość z mBanku:
    - Możemy porozmawiać?
    - Możemy, ale i tak nic nie ustalimy :).
    - Mam do zaproponowania bla, bla, bla ......... (zrozumiałem, że coś
    inwestycyjnego). Średnio roczny zwrot rzędu 7% to po 2 latach ma pan już
    23%.
    - Jak Panu to wyszło!? Według mnie to wyjdzie coś rzędu 15%
    - To jest procent składany i kapitalizacja miesięczna.
    W międzyczasie już wziąłem kalkulator: ".07/12=+1=x^y24="
    - Mi z 7% z kapitalizacją miesięczną do 2 latach wychodzi 14,98%.
    Coś mi tam jeszcze próbował tłumaczyć, że to nie miesięczna, że jak tylko
    jest jakiś przychód to oni od razu inwestują.
    Nic nie ustaliliśmy.
    Chyba, że moje "Dobra, dobra. To nie ma sensu." obetną do "Dobra, dobra." i
    się okaże, że się na coś zapisałem :).
    P.G.