eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzestroga przed InteligoRe: Przestroga przed Inteligo
  • Data: 2003-01-17 14:24:29
    Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kris Anrod" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b03210$nb7$1@topaz.icpnet.pl...
    > ja stałem się szczęśliwym klientem Inteligo i mBanku - może dlatego że
    > jestem
    > cierpliwy i nie popełniam błędów przy wypełnianiu formularzy, co do
    czekania
    > czekałem w pierwszym tydzień w drugim troszkę dłużej (jednak nie żaliłem
    się
    > od razu
    > - trzeba być wyrozumiałym, czas ten zależy od ilości wniosków które
    > napłyneły w tym okresie)

    Ja swoje konto w Rajfajsenie zakladalem przez okolo 3 miesiace (to znaczy
    tyle czasu uplynelo od chwili wypelnienia formularza na www do czasu pelnej
    aktywacji konta). Najpierw im sie pomylilo, ze wniosek byl zlozony poprzez
    kuriera a nie www i trzeba bylo jeszcze raz wysylac i odsylac, a potem
    bardzo dluuugo czekalem, az oddzwonia, zeby aktywowac dostep telefoniczny
    (chyba ze trzy tygodnie). Przy okazji pobilem swoj rekord czekania na
    teledoradce - cos okolo 50 minut z Haydnem w tle.

    To wszystko ma swoj sens. Gdyby konto w Rajfajsenie zakladalo sie latwo, to
    juz dawno bym je zlikwidowal, bo na RORze mam teki sam % jak na lokacyjnym,
    ale jak sobie pomysle, ze moglaby mnie czekac gehenna z ponownym zakladaniem
    konta, to juz wole je sobie potrzymac.

    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1