    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...
    Date: Tue, 4 Jan 2011 22:40:13 +0100

    "Loser" <l...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:ig002g$75i$1@inews.gazeta.pl...
    > Ciao
    >
    > Jak juz 2 krotnie pisalem w nawiazaniu do watku Geaorge'a to juz nie to co
    > latach 2002-lato 2008
    >
    > Nie ma takich powiazan jak kiedys
    >
    > I to ze BDI spadnie to nie oznacza niemal nic dla indeksow gieldowych, a
    > zwalszcza nie jest juz zadnym istotnymwskaznikiem wyprzedazaajcym
    >
    > JAk chcecie poszukajcie tamtych watkow
    >
    > Pozdrowko
    >
    > Loser

    No cóż ja mam jednak odmienne zdanie :).
    W średnim i długim terminie trudniej tym BDI manipulować w porównaniu z FED
    funds rate i S&P500.
    No chyba że FED posunie sie do zamawianiu pustych frachtów aby "manage
    expectation"...

    george

    P.S. Niestety należy uwzględnic wrost mocy przewozowych po ostatnim boomie
    transportowym (średni czas życia statku towarowego to 25lat).