  • Data: 2011-01-05 08:54:20
    Temat: Re: Przy okazji zerknijcie na Baltic Dry Indeks...
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4d2428cd$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Loser" <l...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie, no w taką korelację to ja również absolutnie nie wierzę.
    > Dziś BDI spada, to sie stany zwalą... :)
    >
    > Patrzę na ten index i koreluje z rozbieganym wzrokiem Benka, ale to raczej
    > trendy wielomiesięczne.

    BDI nie ma znaczenia dla krótko czy średnioterminowców. Tutaj chodzi o
    długoterminowe trendy. I _moim_zdaniem_ po dwóch latach hossy powinien ją
    potwierdzić, a nie rysować odwrócony spodek.
    Wyceny akcji (nawet realne) wróciły do cen sprzed paru lat, ale BDI wtedy
    był zdecydowanie wyżej. Wpisuje się to wszystko w mające wkrótce nadejść
    załamanie rynku.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/