    From: " kc" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Date: Sat, 27 Feb 2010 20:55:40 +0000 (UTC)

    Z twoich barwnych wspomnień wynika, że mamy ze sobą na pewno jedną wspólną
    rzecz : idiotyczną młodość. Rożnica jest taka, że ja jej nie pamiętam tak
    dobrze (bo po co?). Wyobraź sobie, że kiedy kilka lat temu jeden z moich
    kolegów ze studenckich czasów został ministrem, bardzo długo zastanawiałem
    się skąd znam tego faceta. Imponujesz mi swoją pamięcią tak odległych czasów
    (a może to zdolności do tworzenia literackiej fikcji?).

    Z kolei najlepszy mój kolega wyemigrował do GB swego czasu i tam się ze
    skutkiem na siebie szarpnął. Ot, kolej rzeczy, jeden ministrem, drugi...
    Nie miej więc pretensji do historii, że do niej nie wszedłeś, mogło być
    gorzej.

    Opisana przez ciebie sytuacja z Nawrockim świadczy (o ile prawdziwa) nie o
    jego orientacji, a o tym, że był bardziej schlany od ciebie.

    Patrycjusz Kosmowski? Nie znam człowieka, ale z netu możesz się dowiedzieć,
    że był (może jeszcze jest) konstruktorem w fabryce karoserii autobusowych w
    Markaryd.

    Pozdrawiam
    kc