  • Data: 2010-03-02 10:24:55
    Temat: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomału dociera do mnie ten ból i obrzydzenie jakie Ci towarzyszą podczas
    > zamieszkiwania w Polsce. Skorzystaj z tego co zrobili agenci. Możesz wziąć
    > paszport i zmienić otoczenie na lepsze. Możliwa jest też inne rozwiązanie.
    > Wybić tych, którzy mają odmienną ocenę sytuacji. Trzeba by jednak wybić
    > jakieś 80% populacji. To ciężka robota ale wierzę w Twoje zaangażowanie i
    > oddanie sprawie. Wylewanie swoich zmartwień na tej liście nie posuwa Twoich
    > spraw we właściwym kierunku. Tu trzeba razem z talibami korzystać z tych
> [...]

    spokojnie... Endriu jest wierzący, ale nie praktykujący... tyle razy wklejał
    fragmenty pana M. a nawet nie posłał mu datku, o które chłop tak prosi... już
    nawet fatso się ulitował i posłał mu jakiś grosz... a ty wymagasz by w
    kieszeniach nosił handgranaty... nic z tych rzeczy, to patriota nowej
    generacji...