  • Data: 2010-03-03 07:05:11
    Temat: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie użyłem ani razu słowa "odstrzelić". Sprytnie manipulujesz i wciskasz w
    > moje usta słowa któych nie powiedziałem.
    > Powtarzam jeszcze raz - życzę Polsce aby pookrągłostołowa mafia wreszcie
    > została odstawiona od koryta gdyż w mokjej opini prowadzi ona mój kraj na
    > manowce.

    A kulminacyjnym momentem tego całego prowadzenia na manowce jest
    katastrofalne i opłakane w skutkach ZREZCZENIE SIĘ SUWERENNOŚCI SWOJEGO
    WŁASNEGO KRAJU na rzecz Unii Europejskiej.

    Za to Polsce przyjedzie jeszcze zapłacić, chociaż pierwsze rachunki juz
    przychodzą (np. zablokowanie budowy autostrady w dolinie Rospudy przez
    antypolskie stowarzyszenia ekologiczne która zagraża Niemieckim portom)...

    Gdyby w Polsce rządził ktoś na wzór Łukaszeniki w/w "ekolodzy" przykuwający
    się do drzew na zlecenie Anieli Merkel siedzieli by juz w pierdlu za
    zakłócanie porządku publicznego.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/