  • Data: 2010-03-03 09:58:36
    Temat: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Poprawia poprawia..... .
    > http://stooq.pl/q/?s=ago&c=10y&t=c&a=lg&b=0
    >
    > Akcje Michnikowskiej Agory 10 lat temu kosztowały blisko 200 zł .....

    Aaaa rozumiem. Im niżej wyceniane są na giełdzie firmy niesłuszne
    politycznie tym dobrobyt bardziej rośnie. Podpowiedz mi jeszcze ze wzrostów
    których wycen mam się cieszyć. Napomknę nieśmiało, ze z Twojego postu
    wynika, że kurs Agory spadł na skutek Twojego pisania na tę listę. Które
    jeszcze wyceny ulegały/ulegają/będą ulegały sile Twoich cytatów i myśli
    publikowanych na tej liście?