    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przychodzi baba do SKOK Stefczyka...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 13:23:41 +0200

    "witrak()" hbpdo8$lac$...@a...news.neostrada.pl

    > [..] Niemniej jednak zarzucanie mu błędów w formie [..] i stylu [..] jest raczej
    nadużyciem [..]

    > [..] ci co chcieli killfile' już ustawili [..]

    Dzięki. :) Nie przemycam zakazanych treści, nie utrudniam filtrowania,
    nie wpływam na podświadomość, a że Rydzyk pożąda cudzych dóbr za cenę wszelką...

    Jeśli nawet wpłata kosztuje 2 złote, to jest strasznie droga.
    Trwa od minuty do dwóch, więc za godzinę pracy mamy od 60 złych
    do 120 złych co w zestawieniu z rentami i emeryturami bab polskich
    jest ździerstwem. Może nie każdy wie o tym, że żądanie nieuzasadnionego
    wynagrodzenia za pracę jest grzechem. :)

    Rozumiem, że Rydzyk pragnie bogactwa (sam nie pożądam ani bogactwa, ani
    władzy, ale rozumiem słabości innych, nawet wypaczenia idące tak daleko
    jak w wypadku Rydzyka) ale jego pragnienie nie może być skuteczną
    przeszkodą w moim myśleniu. :)

    IMO można mnie lubić lub nie, ale jeśli ktoś nie cierpi mówienia (czy
    pisania prawdy, ukazywania prawdy) to jest satanistą. :) Ja nie oskarżam
    Rydzyka nieuczciwie czy wbrew prawdzie.

    90 złych za godzinę razy 8 godzin dziennie i razy 21 dni w miesiącu daje
    nam (90*8*21=15120) ponad 15 tysięcy złotych miesięcznie, a warto dodać,
    że na tym nie kończy się zysk banku -- aby wpłacać po 2 złote, trzeba
    najpierw kupić udział, za który trzeba zapłacić niemal 100 złotych rocznie.
    Poza tymi zyskami bank ma inne zyski, płynące po prostu z obrotu pieniądza
    i (idącą za tym obrotem) możliwości udzielania kredytu. :)

    Żądanie nieuzasadnionego wynagrodzenia to jedna sprawa.
    Rekomendowanie tak drogiego banku to zerowa. :)

    I najgorsze -- kto rekomenduje? Rydzyk, człowiek, który miał bronić prawa Bożych.
    A komu rekomenduje? Swoim dobrodziejkom. Dobrodziejkom biednym, których uposażenie
    miesięcznie nie przekracza 1500 złotych.

    Kiedyś taką postawę traktowano jak najgorsze zło i zwalczano wszelkimi prawnymi
    metodami.
    A ludzi tak postępujących (jak Rydzyk) uznawano za bezwartościowych. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'