    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przychodzi baba do SKOK Stefczyka...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 17:27:20 +0200

    "Clegan" 6...@3...goog
    legroups.com

    > Nie popieram pisarstwa Eneuela (ze względów "zasadniczych").

    : Grupa pl.biznes.banki nie jest docelowa dla tego jegomościa. Powinien
    : zacząć pisać gdzie indziej.

    Mylisz się Dziubdziuś. :) Podarowano mi więcej, niż tylko Usenet. :)
    Nawet opisałem, kim jestem, ale że nie każdy lubi długie wypracowania,
    część postów pozostawiam na później. Dobrym momentem jest ten, ale że
    myślami błądzę w Centrum Europy...

    Rydzyki i inne (a dokładniej JPII) prowadziły wojnę o dominację w internecie.
    Ja mogłem tę wojnę nieco ucywilizować i (za sprawą małżeństwa z Korterianką)
    załagodzić. Niestety próby żenienia mnie ze żmijami spełzły na niczym, i to
    nie Fryderyku, a ja sam uznałem, że Rycerzy JPII należy bić, mordować, i że
    nie należy z nimi prowadzić układów. Gdy nienawidzą -- to do końca, o czym
    wiem, bo jestem wychowankiem tego ,,Kościoła''.

    Wiele lat korzystałem z dobrodziejstwa życia zgodnego zarówno z ludźmi JPII,
    jak i z Pająkami, i z innymi, ale ten okres należy do przeszłości. Duchowni
    JPII (wraz ze swymi rodzinami) mieli rozwijać się w nieskończoność, a ja
    miałem rozbudowywać się wraz z nimi, co mi się niby podobało, ale co budziło
    moje opory -- reszta społeczeństwa polskiego (i nie tylko polskiego) miała
    cierpieć niedostatek i żyć w swego rodzaju niewoli.

    Tak czy siak -- na pewno jest to dobra grupa do tego, aby pisać na niej o tym,
    że usługi SKOKu Stefczyka (rekomendowanego przez Radio Maryja) są drogie a klienci
    tego banku nieświadomie płacą na Radio Maryja, czy raczej na Radio Rydzyka.

    > Niemniej jednak zarzucanie mu błędów w formie (nietypowej, ale
    > konsekwentnej i uporządkowanej) i stylu [może i manierycznym - ale
    > to pisarstwo, prawie*) literatura piękna - czyż nie :-)

    : Literatura może i jest, chociaż jego postów nie czytam więc się nie
    : wypowiadam czy jest piękna.

    I te słowa są wymowne!

    Nie czytam, ale wiem o tym, że nie powinien tu pisać!!!
    (o czym napisałem wyżej)

    : Tym niemniej tolerując tak durne tematy jak ten

    Co durnego w tym, że się wyjaśnia ludziom, iż SKOK Stefczyka jest drogim bankiem?

    : zachęcamy netowych trolli

    Wasi Rycerze płoną w autokarach i giną w lepszych okolicznościach.
    Mnie na religii uczono, że w ten sposób (śmiercią) Bóg upomną się
    o szacunek dla ludzi, o prawa do życia...

    Rydzyku!!! Albo odwołaj Rycerza, kry mnie nazywa trollem,
    albo będę prosił Boga o ukaranie Twojego Rycerstwa. :)
    Ale tym razem nie będę już głupi -- nie poproszę o to, aby spłonęło
    jak najmniej. Martę ,,sprzedałem'' za tanio -- 11 waszych dzieci nic
    nie znaczy wobec jej życia, co mi wyrzuca sumienie dzień po dniu.
    Raczej poproszę Boga o większe ofiary. :) Wasze Rycerstwo to
    bezwartościowy motłoch niezdolny do budowania żadnej cywilizacji,
    a już na pewno do budowania tak zwanej cywilizacji życia. :)

    : do pisania na nasza grupę. To się później nie dziwmy, że może
    : ich zacząć przybywać.

    Tych, którym nie podoba się skubanie emerytek i rencistek?
    Jeśli chcą płacić Rydzykowi na jego rozpustne życie -- niech płacą świadomie.
    Dlaczego Rydzyk podbiera im pieniądze w ten sposób?

    Co to za mężczyzna, który mając tak wielkie możliwości, żyje ze skubania starych bab?

    Tylko pogarda należna jest Rydzykom i jemu podobnym, którzy skubią :) i pysznie
    mówią -- budujemy cywilizację życia, podczas gdy miliony :) Polaków wyjeżdżają
    do Anglii i wracają stamtąd bez dusz, jako wyświechtane worki na śmieci...
    A wyjeżdżają nie po to, aby w oryginale słuchać czy czytać Szekspirów,
    lecz po to, aby zarobić na mieszkania...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'