    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przychodzi baba do SKOK Stefczyka...
    Date: Thu, 22 Oct 2009 17:44:32 +0200

    "Valdi.Pavlack" hbpgc7$p1p$...@n...interia.pl

    > Nie wywołuj wilka z lasu bo zaraz się zaraza pojawi i bezpardonowo zapyta
    > czemu jest atakowany ;)

    Znasz się na zegarku, więc wiesz o tym, że Twój post źle o Tobie świadczy. :)
    Po co więc go ślesz? Zaczekaj na lepszą (dla Ciebie) okazję. :)

    Dlaczego Ci dobrze radzę, choć zdecydowanie nie należysz do moich przyjaciół?
    Bo akurat myślę o dziewczynie, która ustępuje pola swoim rywalkom, mówiąc:

    -- Mam nad nimi tak dużą przewagę... Można powiedzieć, że wszystkie
    mocne karty mam w swoich rękach... Nudno by było, gdybym nie
    ustąpiła im pola... :)

    Ja też mam przewagę nad Rydzykowatymi i innymi Rycerzami JPII.
    Dziewczynę stać na to, aby swoje przeciwniczki przeciągać na
    swoją stronę i ,,neutralizować''. Mnie raczej nie stać :) na
    taki luksus, ale kto wie -- może się kiedyś czegoś od niej
    nauczę i w tej (antywojennej) materii. :)

    Akurat takimi metodami, jakich Ty się chwytasz, nie można wygrywać
    i raczej ;) z Ciebie nie uczyniłbym nigdy przyjaciela. :)

    Rydzykowata potęga ma słabe punkty -- nie potrafi zarabiać pieniędzy
    i jest uzależniona finansowo od kasy państwa polskiego, a to państwo
    kuleje... I dookoła rozlegają się glosy oporu wobec arogancji Rydzykowatych.
    JPII nie potrafi wspiąć się na ołtarze, a nowy papież nie popiera drogi rozboju...

    Daj Boże, proszę, aby rodziny bab Rydzykowatych sprawdziły, czy aby baby
    nie są skubane nieświadomie, a jeśli są, żeby pojęły, iż można żyć inaczej,
    oszczędniej... Oczywiście nie zakładam, że baby czytają tę grupę, raczej
    liczę na bab tych rodziny.

    Aby było jasne: kto dobrowolnie i świadomie płaci Rydzykowi, ten mnie nie interesuje.
    Słowa swe (ostrzeżenie) kieruję tylko tam, gdzie Rydzyk zbiera od nieświadomych bab.
    :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'