  • Data: 2008-12-22 17:03:29
    Temat: Re: Przydają się karty przed świętami, prawda ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:giod8p$po$1@inews.gazeta.pl...

    > No nie tylko. W KK jest wbudowane prawdopodobieństwo zaciągnięcia
    > relatywnie wysoko oprocentowanego kredytu, na co liczy bank.
    > W karcie charge MUSISZ dysponować pełną kwotą w dniu
    > kiedy spłata zobowiązania staje się wymagalna, w karcie kredytowej
    > MOŻESZ.

    Nie mąć tu niepotrzebnie mniej doświadczonym użytkownikom kart w głowach, bo
    jak jeszcze lata temu używałem kart charge, to czasami spłacałem je
    oscylatorem przy użyciu np. 1/5 kwoty zadłużenia i pięciu transakcji
    kasowych. Tak że z tym MUSZENIEM to wersja jest mocno przesadzona...

    Dodatkowo w przypadku Dinersa jawnie mówili (w regulaminie naturalnie było
    inaczej), że w przypadku niewielkiego opóźnienia jedyną realną konsekwencją
    będą odsetki, czego jednak nigdy nie zdecydowałem się przetestować.

    marekz