    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przydają się karty przed świętami, prawda ?
    Date: Sun, 28 Dec 2008 22:33:28 +0100

    nie, 21 gru 2008 o 21:33 GMT, xbartx napisał(a):

    > Jednak mimo wszystko jak masz gotówkę, to zdecydowanie mniej pierdółek
    > zakupisz, właśnie z tego powodu, że może Ci nie starczyć, po prostu
    > bardziej kontrolujesz zakupy IMO.

    Pierdolek tymabardziej nie kupie kredytowka, czasami mam ochote kupic
    jakiegos batonika, paczka, czy "hamburgera", jak mam gotowke to nie ma
    problemu, jak mam tylko karte, no to nie da rady :) wiec mniej wydatkow :)

    > W przypadku kk - to zawsze styknie.

    jw.

    > Generalnie jak przestałem używać kk, to moje wydatki, nie spadły jakoś
    > dramatycznie, ale miejscami było to nawet odczuwalne, bo i 200-300 PLN
    > mniej na miesiąc - te pierdółki trochę zabierają.

    Nie kupuje nigdy jakis dupereli, tzn jezeli nawet mialbym kupic, to i tak
    za duperel nie da sie zaplacic kk, a jezeli nie mialbym kk, to mialbym
    debetowke, a gdybym nie mial wystarczajacej gotowki, to zaplacilbym
    debetowka, wiec ja tutaj nic nie widze roznicy miedzy miec a nie miec kk,
    tzn widze, na plus kk zamiast debetowki :)

    > PS Tak wiem, że na grupie wszyscy kontrolują swoje wydatki i w ogóle, ale
    > przetestujcie kilka m-c bez kk i sami zobaczycie ile tego jest, być może
    > 30 albo 50 PLN a być może, że i 500 ;)

    Ja na prawde niekupuje bezsensownych rzeczy..., nie zadaza mi sie nigdy
    kupic czegos niepotrzebnego...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --