eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzygody z uśmiechniętym bankiem › Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
  • Data: 2005-05-30 14:04:27
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:429b1727$1@news.home.net.pl...
    > O BPHahaha będzie, gdyby ktoś miał wątpliwości ;)

    > Nosz po prostu ręce opadają. Mają jakąś niedoinformowaną obsługę (konia z
    > rzędem temu, kto powie teraz która z pań ma rację). Fakt, że obsługa
    > telefoniczna bardzo miła, serwis internetowy przyjemny i intuicyjny, ale -
    > cholera jasna - niech się trzymają wspólnej wersji.

    mialem kiedys z tym bankiem podobne przeboje. Co innego na www, co innego na
    infolinii a co innego panienka w oddziale. Najciekawsze ze poki sie oglada
    www i slucha linii wszystko jest ladnie schody zaczynaja sie jak trzeba sie
    dogadac z panienka. Zaczynam doceniac te banki ktore kontakty z panienkami
    ograniczaja lub wrecz uniemozliwija ;-)

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1