  • Data: 2005-05-30 14:34:20
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie analizowałem jeszcze. Gdzie patrzeć? ;-)

    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf
    Rozdział VI, punkt 1.17:
    "1.17 Zamknięcie rachunku
    Uwaga: Opłata pobierana jest w odniesieniu do wszystkich Kont typu Sezam
    otwieranych/zmienianych w ramach ofert promocyjnych, a zamykanych na wniosek
    klienta w trakcie promocyjnego prowadzenia rachunku lub w okresie 12
    miesięcy od daty ustania promocyjnego prowadzenia rachunku. od każdego
    zamykanego rachunku 50 zł"

    Jest też inna wersja, jak to w BPH
    http://www.kontozadarmo.pl/ Kliknij w zakładkę "O koncie". Tam przeczytasz,
    że nie zapłacisz przez całe życie.
    W regulaminie http://www.kontozadarmo.pl/doc/konta_reg0505.pdf pod pewnymi
    warunkami nie płacisz do odwołania - § 2. To ciągle ta sama oferta.