  • Data: 2005-05-30 14:59:52
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - napisali,że nie chcą od ciebie zaświadczenia o stałych dochodach - i nie
    > chcieli
    ale wpływy zadeklarowane chcieli, a mieli nie chcieć ;)

    > - podali ,że możesz złożyć wniosek - i mogłeś go złożyć ( nie napisali że
    > rozpatrzą pozytywnie)
    no właśnie nie mogłem

    > - dostałeś jeszcze w prezencie Maestro , której nie chciałeś
    SPAM też dostaję w prezencie za darmo ;)

    > - spędziłeś godzinę w klimatyzowanym pomieszczeniu, rzecz do
    > pozazdroszczenia
    > przy dzisiejszej pogodzie
    chyba jedyny plus ;)

    > jednym slowem Standardowa Procedura Obsługi Klienta, ani gorzej ani
    > lepiej
    > niż w innych bankach
    Wychowałem się na internetowych i od niedawna mam (wątpliwą) przyjemność
    gościć z "marmurkach"... Cóż, chyba pora się przyzwyczaić do Standardowej
    Procedury Obsługi Klienta ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa