    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przyjmuj płatności kartami kredytowymi!
    Date: Tue, 18 Mar 2008 13:35:31 -0700 (PDT)

    > Rejestrując się w systemie PayPal możesz natychmiast zacząć przyjmować
    > karty kredytowe. Będąc liderem w internetowych usługach płatniczych system
    > PayPal jest najszybszym sposobem na dotarcie do ponad 150 mln
    strasznie niewygodny jest paypal, łatwo zablokowac sobie konto(np.
    jesli zapomnimy, ze juz kiedys załozylismy sobie konto i
    zarejestrujemy sie ponownie), a odblokowanie go to droga przez mekę -
    mi nie chciało sie przez to przechodzić, przynajmniej na
    razie...niepotrzebuję.
    dodatkowo nie da sie wyrejestrować karty płatniczej jesli konto jest
    zablokowane