  • Data: 2010-10-02 21:56:48
    Temat: Re: Przyznajcie się, który to?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:96cb9ddd-30a1-41f3-994f-

    >To zle pamietasz.
    >Tam to to byl majstersztyk.
    >Polskie cukrownie mialy za duzo cukru w magazynach i mialy placic kary
    >za przekoroczenie limitow (glupota UE ale coz).
    >No to sie puscilo plote ze cukier od maja zdrozeje bo bdzie unija.
    >Ludziska sie rzucili, cukier rzeczywiscie zdrozal. I ladnie te zapasy
    >zeszly. I to po wyzszej cenie.
    >No majstersztyk. A ludziska sie dali wkrecic. A merdia calosc ladnie
    >nadmuchaly.

    Ja pamietam, ze postrach sieli politycy, przeciwnicy wejscia do UE i
    pamietam te kosze cukru wywozone na wozkach. Jakies zapasy placza mi sie po
    glowie, ale poza smiechem wowczas nie bardzo zwracalem uwage na caly ten
    zamet. Poszedlem, zaglosowalem zgodnie z sumieniem i tyle mojego
    zaangazowania. Poziom argumentow obu stron siegnal dna i calosc awansem
    puszczalem mimo uszu zajmujac sie wlasnymi sprawami.

    Pozdro.. TK