  • Data: 2013-05-30 15:16:07
    Temat: Re: Publiczne zniszczenie karty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 22:30, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Urban legend. Moze w Polsce jest to mozliwe, ale w USA na pewno nie.

    Taka operacja uniemozliwia wykorzystanie karty przez zatrzymujacego.
    w czasach "zelazek" jak najbardziej logiczne i wskazane.
    Ciekaw jestem, czy taka obecnie zatrzymana karta, mozna jeszcze
    wykonywac transakcje bezstykowe?
    Powinno to byc uniemozliwone, wzglednie transakcje po godzinie
    zablokowania karty nie powinny byc juz ksiegowane na jej rachunku?