  • Data: 2008-07-27 18:56:17
    Temat: Re: Pytania dot. KK z mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Auksztulewicz" g6844g$nk0$...@p...pl

    > Tak. Opłata za wydanie obciąża rachunek kredytowy karty, tak samo
    > jak dowolne inne operacje. Uregulujesz za ponad miesiąc :-)

    U mnie na przykład ta opłata to minus sto złotych. ;)
    Uregulowała się. ;)

    > Patrz wyżej.

    :)

    Mnie nie pobrano. Inna sprawa, że ja dość ostro płaciłem.

    Dopiero dzień, w którym mi wpłacili stówę, o której wyżej,
    przestałem płacić kartą na kilka tygodni. :)
    Taki ze mnie drań!!! ;)

    Zacząłem jakiś czas później -- bo chcę każdą kartą płacić tylko jeden tydzień. :)
    Akurat tą płaciłem w niekorzystnym okresie, bo zapłaciłem nią za aparat, który
    kosztował około 4100 złotych -- tylko na tej karcie tyle wówczas było. :)

    Ale w ogóle chcę mieć 4 karty -- każdą na jeden tydzień. :)
    Kartą z BZ WBK można spłacać inne karty. :)

    > Patrz umowa. W mBanku 24 dni IIRC.

    Termin jest na wyciągu. :)

    > Poza tym możesz przez mLinkę ustawić automatyczną spłatę określonej
    > części. Ja mam 100% - wygoda, nie trzeba pamiętać o spłacie.

    Ale trzeba mieć na koncie -- nieoprocentowanym. :)
    Gdyby tak karta spłacała się eMacówPlus... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'