eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie - CitiBank KKRe: Pytanie - CitiBank KK
  • Data: 2004-05-28 13:09:25
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: Jan Miś <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    >1. Przepraszam, ze sie wtrace - jedna zalet KK Citi miala byc darmowa
    >infolinia z (prawie) kazdego kraju na swiecie. Nie probowales?

    nosze zwyczajowo tylko numer do callcenter w Polsce, nie woze ze soba
    wszystkich ksiazeczek ktore daja z karta :) a dzwonic na miejscowe
    biura numerow.....

    >2. Jesli ty masz do nich sprawe to ty zadzwon, a nie dziadujesz podajac im
    >swoj numer... Zwlaszcza jesli mialo to byc szybko... Tak karta byla ci
    >potrzebna do kupna Coli czy do jakichs istotnych wydatkow? Bo zachowales sie
    >jak zebrak...;-)

    jesli nie mialbym innej mozliwosci na pewno bym zadzwonil (mimo ze
    polaczenie do kraju to ok 8zl/min), nie musialem wiec zalatwilem to
    mailem. Numer za granica podalem na wszelki wypadek, jak widac bank
    nie przewiduje takich przypadkow....
    Karta Citi miala byc podstawowa na wyjezdzie (w zasadzie tylko po to
    ja wzialem), przez pierwsze dni placilem nia za wszystko.

    ja, zabrak??? :))))

    pzdr
    Jan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1