  • Data: 2005-09-29 18:21:07
    Temat: Re: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 29 Sep 2005 19:48:58 +0200, w <uxqi4vwjz9v0.o4ssu2zv02ug$.dlg@40tude.net>,
    ...@...c napisał(-a):

    > po drugie gdybyś choć raz z daleka sprawdził na jakiej podstawie można
    > trafić do BIKu to bys zauważył że jeżeli sąd przychyli sie do klienta i nie
    > uzna roszczenia banku lub chocby rozbije na raty to nie moze on trafic do
    > BIKu.
    >
    > po trzecie sporo banków w ogole nie korzysta z BIK poniewaz ma wlasne bazy

    Tak, spółdzielczych :> czy też międzybankowa czarna lista dłużników, o której
    krążą mniejsze lub większe legendy. Tak czy siak trafi jego dług do wielu firm
    windykacyjnych, a to oznacza szansę na kredyt bliskie 0.

    > po czwarte te co korzystaja przy niskich kwotach nawet nie sprawdzaja ich (
    > co IMO jest nieodpowiedzialne z ich storny)

    Co to jest "niska kwota"? Przy 2000 już sprawdzają.

    > pomijam już kwestie SKOKów itd które z BIKów nie korzystają bo nie mogą.

    SKOK-i korzystają z BIK-u najbardziej. A nawet gdyby nie korzystały to
    faktycznie ma powody do cuiechy :>. Miszczu (pisownia zamierzona), widzę że
    dalej uskuteczniasz swoje teoryjki... Ponieważ ktoś inny ma zamiar z tych bzdur
    skorzystać, jestem niezmiernie ciekawy zakończenia tej sprawy :).