    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do Anatola....
    Date: Tue, 3 Feb 2009 11:17:50 +0100

    > Jeżeli sektor bankowy bedzie miał 60 mld PLN strat, których rząd nie
    > spłaci
    > to zapłacą klienci banków i ich akcjonariusze - w efecie będzie kolaps
    > systemu finansowego Polski (zarówno gospodarki jak i budżetu).

    Rząd zapłaci - nie bój się ... taka była idea od początku. I to nie po raz
    pierwszy....

    Integracja przez bałkanizację?
    http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=283
    " [...] Na razie jednak rozbiór Polski odbywa się inaczej i wiele wskazuje
    na to, iż przeprowadzany jest nie bez udziału rodzimej razwiedki. Widząc, że
    państwo polskie tak czy owak skazane jest na rozbiór (a któż może lepiej
    wiedzieć takie rzeczy, niż razwiedka?), postanowiła wykroić sobie z tego
    postawu sukna już nie tyle państwo, co latyfundia. Mam oczywiście na myśli
    odszkodowanie w wysokości 35 mld zł z odsetkami, które Polska będzie musiała
    wypłacić firmie Eureko, tytułem "odszkodowania". Z jakichś tajemniczych
    powodów przenikliwi dziennikarze śledczy nie dociekają, jak rozbudowane u
    nas przecież "służby" mogły nie zauważyć tej transakcji i jej finansowych
    konsekwencji?

    Jak pamiętamy, w 1999 roku Eureko zawarło umowę na zakup części akcji PZU. W
    2001 roku, tuż przed zakończeniem misji rządu "charyzmatycznego premiera
    Buzka", aneks do umowy, dający Eureko prawo zakupu dalszych 21 proc. akcji
    podpisała ówczesna minister Skarbu Państwa, Aldona Kamela Sowińska.[...]".

    Powiedz mi Anatolu, jak to że w tym kraju za wszystkimi największymi
    skokami na publiczną kasę stoja CZOŁOWI POLSCY EURONAGANIACZE ?.

    Endriu